FNAF Security breach: Pocity z hraní, malá recenze (aktuální k 11.2.2022)

Zdravím. Po 20 odehraných hodinách na hře Five Nights At Freddy’s: Security Breach si myslím, že k této hře mám co říct a dokážu nějak shrnout první pocity ze hry. Upozorňuji, že tento článek a celkový názor na tuto hru je velice subjektivní a každý nemusí mít takový vkus na hry, jako já. Dále také upozorňuji na SPOILERY.

První pocity

Nový díl je, jako v podstatě každý díl fnaf, opět v něčem nový, ovšem v tomto případě je ta změna asi zatím nejradikálnější. Hra se odehrává v obrovském komplexu s názvem Pizzaplex, jehož velikost pochopíte, až si ho celý projdete. Hra vám dává v podstatě volnost v procházení tohoto komplexu a celkový gameplay je taky z části dle vaší volby. Tato hra má totiž 6 různých konců, které se odvíjejí od toho, jak hráč tuto hru bude hrát. Vizuální styl této hry je, dle mého názoru, také velice poutavý. Hru jsem zatím dohrál na dva různé konce a velice rád bych ji dohrál na všech šest.

Klady a zápory hry

Kdybych měl hru nějak zhodnotit po bodech, udělal bych to asi takto

+ PŘÍBĚH: Hra má opravdu poutavý příběh, který se navíc může i částečně odvíjet od toho, jak hru hrajeme. Během hry budete muset učinit několik rozhodování a podle nich se potom bude odvíjet konec hry. Příběh mě navíc přiměl k tomu si hru zahrát od znova a na jiný způsob, což se u mě opravdu stává velice vzácně.

+ VIZUÁLNÍ STYL: Hra je velice pěkně zpracovaná a má velice pěkný styl, který vám v podstatě říká, že vůbec o nic nejde a je to naprosto mírumilovná hra… a potom vám nadělí nějaké nečekané překvapení v podobě jumpscaru.

+ VOLNOST: Po Pizzaplexu se můžete procházet naprosto volně. Po dokončení takové „první části hry“ dostanete možnost dodělat úkoly, které jste si během příběhu nevybrali a dohrát tak hru kompletně. Nutno podotknout, že to nebude zadarmo a nebudete mít možnost během hraní ukládat hru, což po hodinovém hraní a následném nečekaném jumpscaru pouze při průchodu komplexem může naštvat.

– OPTIMALIZACE: Je sice pravda, že je Pizza plex opravdu komplexní. I přes to nevím, jestli to omlouvá velikost hry na disku, která činí přibližně 78GB. Druhý problém jsou poměrně masivní FPS dropy během hraní, a to jak na PC, tak na konzolích. Nastává to při přechodu z jedné části komplexu do jiné. Hra začne načítat někdy až obrovskou část textur najednou, což dá pořádně zabrat i velice dobrým grafickým kartám.

– BUGY: Je sice pravda, že mně ty bugy až tak nevadily a tolik jsem jich nepotkal, ale myslím si, že je poměrně podstatné tento problém hry zmínit, protože občas vám opravdu dokáže zkazit zážitek ze hry.

– ZMATENÉ CHVILKY: U tohoto bodu je opravdu možné, že je to čistě můj problém a nejsem dostatečně chápavý hráč, ale musím se přiznat, že některé situace v této hře bych bez Youtube tutoriálu opravdu nevyřešil. Že by to bylo schválně?

.

To je zatím vše k prvnímu zhodnocení hry. Možná se po kompletním dohrání hry ozvu znovu a něco tu napíšu. Díky za přečtení 🙂

.

.

Buďte první, kdo vloží komentář

Přidejte odpověď

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*